Obchodní podmínky

 

 

OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

 

1. Všeobecná ustanovení

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím e-shopu sedia.cz determinují obchodní
vztahy mezi společností SEDIA Prokop&Chodura s.r.o, se sídlem Dukelská 1, 743 01 Bílovec
jako dodavatelem na straně jedné a zákazníkem na straně druhé, jejichž předmětem je dodávka
zboží či služeb dle výběru na www.sedia.cz.

 

2. Objednání zboží či služeb

Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky zboží či služeb je vyplnění
veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři .
K uzavření kupní smlouvy dochází již odesláním objednávky zákazníkem.
Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu) , cena za zboží a přepravu ,způsob a termín doručení.
Od zaslání objednávky zákazníkem začíná běžet dodací lhůta.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit za něj kupní cenu.

3. Storno objednávky

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodů kdykoli před jejím závazným
potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky
dodání.V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu
škodu vzniklou tímto jednáním.Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě
nákupu zboží „ na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě,
že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů , jako
zbytečná doprava atd.
Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodů nebo z důvodů , že požadované
zboží se již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena či dodací podmínky.
V případě , že tato situace nastane , prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za
účelem dohody o dalším postupu . V případě , že kupující již zaplatil část nebo celou částku
kupní ceny , bude mu tato převedena zpět na účet ( nejpozději však do 14 pracovních dnů).

4. Dodací podmínky

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních
možností realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 5 pracovních dnů od závazného
potvrzení objednávky.Tato dodací lhůta je pouze orientační . Vzhledem k šíři nabízeného
sortimentu nelze garantovat nevyprodání skladových zásob a s tím spojené prodloužení udané
dodací lhůty . Termín dodání bude upřesněn po zaslání objednávky. Místo odběru je stanoveno
na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na
uvedené místo. Součásti dodávky není vynášení zboží. Doprava je zajištěna vlastními vozidly
a kurýrní službou po České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle způsobu.
Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník, aktuální ceník je uveden na internetu v sekci
košík. Naše společnost si vyhrazuje právo na případnou změnu formy dopravy s ohledem na
objednané množství a charakter zboží.
Veškeré zboží , jehož cena převýší 5.000,--Kč bez DPH, je přepravována na místo určení zdarma.
Zboži je zasíláno na dobírku, či bez dobírky(při ptatbě předem), přepravní službou. Zboží je dopravováno za první uzamykatelné dveře. Naše vlastní doprava: cena za balík 150,-Kč bez DPH. PPL přeprava, cena za balík 150,-Kč bez DPH. Osobní odběr na odběrném místě Bílovec ZDARMA

5. Ceny a platby

Platbu je možné realizovat bankovním převodem na účet prodávajícího na základě zálohové
faktury, nebo v hotovosti při převzetí zboží. Kupní cena bude považována za uhrazenou po
připsání celé kupní ceny za zboží.Faktura, vystavená na základě kupní smlouvy mezi
prodávajícím a kujícím slouží zároveň jako daňový doklad a dodací list.

6. Záruka

Záruku na prodávané zboží prodávající poskytne dle obecně závazných právních předpisů.
Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným
a nešetrným zacházením , opotřebením výrobku používáním , mechanickým poškozením, živelnými
pohromami a použitím výrobku v rozporu s jeho účelem.
Místem uplatnění reklamace je sklad prodávajícího.

7. Vrácení zboží

Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě ) máte jako spotřebitel v souladu s § 1829 ods.1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to bez udání důvodu , pokud jste však nepodnikatelský subjekt- neuvedl jste IČO při uzavírání kupní smlouvy.
Pokud se rozhodnete pro odstoupení od smlouvy v této zákonné lhůtě, žádáme Vás o dodržení
níže uvedených podmínek:

- kontaktujte naše obchodní oddělení písemnou formou s žádostí o odstoupení od smlouvy s
uvedením čísla faktury – daňového dokladu (variabilní symbol) a data prodeje

-zboží , které jste již převzal , zašlete zpět na adresu naší provozovny a to za následujících
podmínek:

a)nesmí být použité

b)nesmí být poškozené

c)musí být kompletní ( včetně příslušenství , záručního listu, návodu atd.)

d)musí být zasláno doporučeně a pojištěné , jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu
na cestě k nám( doporučeně neznamená na dobírku)

e)při splnění všech výše uvedených podmínek Vám budou peníze za zboží vráceny zpět
nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží a to buď složenkou nebo převodem
na Váš účet

f)pokud dojde k nesplnění některých z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení
od kupní smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady odesílajícího zpět.
Kupuijící bere na vědomí ,že pokud zboží vráceno dodavateli bude poškozeno či opotřebeno , vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé . Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny .

8. Zboží

Vlivem technického zpracování (osvětlení monitoru , stáří , osvětlení v místnosti,
skenováním broušených materiálů atd.) se mohou odstíny potahových látek lišit od fyzických
vzorků.
Prodávající si vyhrazuje právo rozdílu v odstínu potahu v závislosti na výrobních
změnách výrobce , které nejsme schopni ovlivnit. Taktéž si vyhrazuje právo případných změn v závislosti na změně výrobního programu, či změně dodavatele části a součásti konečného výrobku (komponentu).Fota jsou pouze ilustrační.

9. Dodatečné změny v údajích

Změny ve fakturačních údajích po expedici zásilky jsou zpoplatněny částkou
200,--Kč za změnu. Tato částka se týká zejména změny uváděných údajů z fyzických osob na osoby právnické.

10. Ochrana osobních dat

Naše společnost si váží důvěru Vámi projevenou a zavazuje se, že bude chránit
Vaše osobní údaje , které byly uvedeny při realizaci objednávky. Vámi poskytnuté
údaje nebudou nijak zneužity a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí osobě.

11. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné v plném rozsahu a znění, které je uvedeno
na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí ustanoveními zákona č.89/2012 Sb.,občanským zákoníkem .

 

Sedia.cz |Výroba židlí, prodej židlí, E-shop-kancelářské židle,jídelní židle,kancelářská křesla,barové židle